tirsdag den 25. september 2012

Zumba

Hej alle sammen.

Jeg har jo ferie, så ville lige hurtigt skrive hvad jeg bruger den på.

I lørdags var jeg med Amy ude at besøge en af hendes veninder. Så fik jeg lidt kage og kaffe. Og senere på aften var jeg i biografen og se The expendables 2. Det er en actionfilm, men den var ret dårlig for man kunne forudsige hvad der skete og den var fyldt med dårlige jokes! Men så fik man da også et lille grin over det.

I søndags var jeg igen i Toowoomba med men værtsfamilie, hvor vi tog i svømmehal. Det var en rigtig hyggelig dag, og det var dejligt lige at få slappet lidt af i vandet! Så fik vi os også en is på "Cold Rock" Igen, MMMMMMHHHH!! ELSKER DET VIRKELIT MEGET!!! Denne gang blev det hazelnut chokolate ice cream med cookie dough og mint slice! Alt for lækkert!

I går havde jeg en sindsyg hovedpine! Det var helt åndsvagt! Mit hovede var så tungt! Så havde mit vindue åbent sent på aftenen så der kunne blive dejlig køligt inden jeg skulle sove. Og så fik jeg også snakket med min familie, og med min storebror for første gang siden jeg tog afsted. Det altid hyggeligt at snakke med dem.

I dag tager jeg i fitness med min veninde Claire. Vi vil deltage i en Zumba klasse. Tror det er meget skægt! Derefter tager vi hjem til Claire og holder sleep over ;-) HYGGELIGT JAAA

På fredag (dagen kan ændre sig) Tager jeg til Brisbane med min værtsfamilie, og vi smutter muligvis i Zoo, hvor jeg så kan holde en koala bjørn og se alle de andre australske dyr.

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar