lørdag den 6. oktober 2012

TILLYKKE TIL MIN LILLEBROR!!

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA

I dag er det min lillebror Magnus's fødselsdag! Jeg ønsker ham et rigtig stort tillykke og håber at han får en helt vildt god fødselsdag! Selvom jeg desværre ikke kan være der til at fejre at han bliver 11, så håber jeg at resten af familien har fejret ham som han fortjener at blive fejret, selv om det er jeg ikke i tvivl om at de gør!

Må ærligt indrømme at det er en meget mærkelig følelse ikke at være hjemme lige nu.. Han er jo min lillebror, og som storesøster er det jo min pligt at beskytte ham.. Men heldig som jeg er, så fik jeg lov til at komme med ind for at vække ham med sang i morges!

Endnu en gang, Tillykke med fødselsdagen Magnus! Jeg håber du har en rigtig rigtig rigtig god dag! Min gave til dig er sendt afsted med posten, men du kender jo posten så du bliver desværre nød til at vente lidt. Håber du kan bruge alle de gaver du har fået af familien, dem jeg så var i hvert fald rigtig fede! Jeg elsker dig rigtig højt! Og jeg glæder mig til at se dig igen om 7 måneder! Du skal være forberedt på den største krammer i verdenshistorien!

Knus & kram din storesøster Emma

P.s her er en lille ekstra sang til dig, bare klik på det.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar