søndag den 16. september 2012

Endnu en weekend

Så er det søndag igen og dagen er ved at være slut.. Men har haft en helt fantastisk søndag!!
Men først, hvad jeg lavede i fredags. Min veninde Shara og jeg tog hjem til hende efter skole, hvor vi gjorde os klar til at komme tilbage på skolen til movie night. Elever fra årgang 12 prøver altid at skrabe penge sammen til deres formal, så denne fredag var der movie night. En film for de små børn og en film for os "store" børn. Men Shara, en dreng fra klassen og lille mig var de eneste fra vores årgang der mødte op. Og Shara og jeg mødte egentlig bare op fordi hun har et lille crush på en dreng fra årgang 12. Men fik nu en meget hyggelig aften sammen med hende, hendes crush og en anden dreng fra årgang 12. Vi så ikke så meget af filmen, da vi havde gang i en hyggelig samtale istedet. Men det var nu hyggeligt nok :-)

Men nu til min helt fantastiske dag!
Blev i dag samlet op af Claire og hendes mor Carol. Hendes mor satte os af ved et coffee/tea house lidt udenfor byen. Det var simpelthen et helt specielt sted! Det var så hyggeligt og godt!! Vi sad og snakkede i et godt stykke tid. Claire er så positiv hele tiden, jeg elsker det virkelig! har det rigtig sjovt og godt når jeg er sammen med hende! Derefter tog vi hjem til hende. Vi fik en salat og lidt frugt. Derefter gik vi en lang og god tur. Hun bor udenfor byen så der var heste og køer, og vejret var godt! Da vi kom hjem drak vi endnu en kop tea og fik kiks med ost.
Hyggede mig rigtig meget :-)

Emma
Mig og Claire

Hygger med en ko

Ingen kommentarer:

Send en kommentar