tirsdag den 18. september 2012

STORE ord

Hej allesammen!

I dag tog jeg min første test. Det var i kemi og handlede om gas love og vsepr. Vi havde fået besked på at læse op på det, og havde også studeret det i timerne. Men selv om jeg synes jeg havde fået rimelig styr på det hele, kunne lave alt det som vi lavede på klassen og havde lært gas lovene i hovedet, så hjalp det mig skam ikke rigtigt..
Brugte gas lovene, som vi havde brugt dem i klassen, 2 gange.. Og vsepr brugte vi 3 gange...
Første del af testen var med svarmuligheder og næste del skulle vi selv skrive på linier. Var godt nok helt blank! Testen var skrevet med så store ord at jeg ikke var den eneste i klassen der havde problemer med at forstå spørgsmålene! Første halvdel gættede jeg bare løs, for når der er 2-3 store ord i et spørgsmål, så havde jeg godt nok ikke en jordisk chance for at ane hvad de ville vide! Næste halvdel lavede jeg næsten intet af!
Testen overraskede mig virkelig! I Danmark ville den have slået mig ud og jeg ville gå rundt og hade mig selv resten af dagen. Heldigvis er jeg mere afslappet med lektier og skole hernede, karaktererne rører mig ikke det mindste! Eller har ikke fået nogen karakterer endnu, så kan ikke helt sige det, men tror ikke det vil røre mig :-)

På torsdag skal jeg mødes med Tameka (min kontaktperson), hun samler mig op efter skole og så skal vi snakke lidt om hvordan det går. Det vil så være mit 3. møde med hende i den tid jeg har været her.

Og på fredag har jeg FERIE!! 2 uger væk fra skolen, det skal nok blive skøøøønt! :-)

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar