søndag den 9. september 2012

Lørdag d. 8 september

I dag fik Amy lov til at lege lidt med mit hår. Hun er begyndt på frisør skole, så hun klippede mine spidser og farvede mit hår lidt mørkere. Trængte til noget nyt, og endelig fik jeg samlet modet! Og måske er jeg blevet lidt for modig nu.. Sidder og tænker over alle mulige ting jeg måske skulle få gjort! Som dengang jeg ville have en navle piercing for at overvinde min frygt for navler... Har ikke en piercing i navlen, jeg hader stadig navler.. Måske skulle jeg til at komme over den åndsvage ting, men det er lettere sagt end gjort.. Og om mor og far tillader det er en helt anden ting! Mange piger har piercing her nede og jeg synes det er flot til tider. Men tanken om at nogen skal stikke noget i navlen af mig... jeg får kvalme..
Måske skulle jeg klippe mig korthåret? Eller få lavet dip dye. (det er hvor man farver spidserne af håret i en vild farve) eller måske skulle jeg bare slappe af og nøjes med at være lidt mørkere nu... heheh...

Emma







Ingen kommentarer:

Send en kommentar