lørdag den 8. september 2012

Weekenden, 31 August - 2 September

Tog med Megan hjem efter skole, da vi jo skulle på weekend tur til Rainbow beach!
Hun bor ude på landet, så de har en stor gård med heste, hund, kat, køer og kameler! (Hvor mange kan prale med at have en veninde med kameler i haven?)
Hun tog mig med ud at køre på en firehjulet crosser, rigtig sjovt at køre blandt kameler og køer. Og så så jeg også min første kænguru! Den kom springende ud foran os!
Men efter lidt tid var det jo tid til at køre. På turen var hendes mor, hendes far, hendes lille søster på 11, Megan, Rob som er en ven af familien og hans kone Liz, og lille mig selvfølgelig. Det tager cirka 3 timer at køre, men det går hurtigt når man har en masse at snakke om. Det var sent før vi ankom og så skulle vi slå "teltet" op. Men det var egentlig bare en trailer hvor man hev teltet op af, og så var der alt derinde. Køleskab og 2 dobbeltsenge! Meget smart!! Men vi fik sovet og var klar til næste dag! Vi tog ud til havet og ind til byen. Fik købt mig en lille flaske med alle de forskellige sandfarver i! WOW hvor er det flot! Om aftenen var der lejr bål, det var simpelthen rigtig hyggeligt at sidde der foran ilden! Og på campingpladsen var der også nogle tyske rygsæk rejsende.. eller hvad man siger? Næste dag kørte vi langs stranden og så på sandet! utrolig smukt!! Vi fik os også en lille svømme tur. Megan var ikke helt tilfreds "Vandet er jo koldt" HAHAHA NEJ! det var vaaaarmt! hvis man sammenligner det med Danske strande. Men det var en heeelt vildt fantastisk god tur! det var så smukt og Megan og hendes familie er rigtig søde :-)

Emma

Krammer til Megan

Vi skulle lige prøve at kælke ned af klitten på et stykke pap.. 

Megans lillesøster, Megan og jeg

Jeg bor i "Sunshine state"

Rob og Liz bor i Victoria 

Jump

Sittng on the car

Just some rocks 

Supergirls 

Sandet

Ude at bade

1 kommentar: