mandag den 10. september 2012

Jeg bor i en lille by

hej alle sammen, ville lige dele med jer at jeg bor i en lille by. Alle kender hinanden, og når en exchange student kommer til en by som denne så går der ikke længe før alle ved hvem du er! På skolen ved alle hvem jeg er, men drenge fra den anden skole i byen er skam også begyndt at vide hvem jeg er og høre ting om mig. Hahahahahha jeg synes nu det er meget sjovt at jeg kan få beskeder fra helt fremmede drenge, jeg måske lige har set på bus stationen uden at snakke med dem, som pludselig ved ting om mig.
Har fået mig små grine flip! Det er jo meget interesant for dem med en pige fra udlandet! De har haft dem før og har egentlig også selv en på deres skole, men som de så fint forklarer, så har de aldrig set en attraktiv exchange student! HAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH! Ja hvad siger drenge ikke for at smigre!

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar