lørdag den 11. august 2012

The deb

Var i går til "the deb" Da 3 af mine veninder skulle være debutanter. Og de var simpelthen sååå smukke i deres hvide kjoler! Jeg havde en rigtig sjov og hyggelig aften! Var ikke hjemme før halv 1 om natten, det overraskede mig lidt. Men det var da hyggeligt at få lært lidt dans af de ældre dansere, så når kommer hjem skal jeg nok vise jer hvordan man danser pardans!

og så fik jeg faktisk løbet mig en tur her i morges! klap på skulderen til mig!

Emma

Megan og Rachel

close up

Brooke

Adrian


Giovanna

Jack og Adrian

Jack og Adrian / MIcheal Jackson

Megan og Jack

Rachel + partner 

nejer fint 
Brooke og Adrian

Rachel + partner

Brooke og Adrian

Dans

Jack 

Alle debutanter

Rachel, mig og Megan

Rachel, Mig, Giovanna og Megan

Rachel og Jeg

Duck face

Jack, Mig og Adrian

Brooke og jeg

Jeg lærer lige at danse

Fællesdans

Brooke og Adrian, meget seriøse dansere! 

Adrian's lillesøster, Søøøøøøøød pige!!!

Emma, endnu en søøøøød pige!! 

Megan's lillesøster, Mig og giovanna

Giovanna, Megan og jeg 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar