tirsdag den 21. august 2012

leadership day 1

I dag havde vi temaet "leadership". Så alle os year 11 lavede aktiviteter sammen og diskuterede hvad der skal til for at være en god leder. Næste år er vi åbentbart ledererne på skolen, så det skal vi være forberedte på. Det var en fin dag, men lidt anderledes end hvad jeg havde forventet. Og så fik vi jo lov til at have vores eget tøj på!! Har aldrig været så nervøs for at komme i skole p.g.a. tøjet før! Det har jeg jo altid været van til at gøre, så det var en lidt sjov følelse at få.

I morgen er dag 2 og vi arbejder videre på at blive gode ledere! Men det er jeg slet ikke i tvivl om at jeg bliver.

Var "down town" med 4 veninder og 1 ven i dag. Fik købt de basele redskaber som tandbørste, bodylotion, deo osv. Det skal man jo selv til at stå for nu. Og så fik jeg aftalt hvornår jeg skal møde min kontaktperson igen.

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar