fredag den 17. august 2012

Brisbane og Ted

I tirsdag var jeg i Brisbane hele dagen. Skoleudflugt med dans! wuhuuu
Det var en heeelt vildt god dag! Vi har den bedste lærer til dans! Vi kørte fra kingaroy klokken 07:00 og var først hjemme 23:30! SÅÅÅÅ lang en dag! Var virkelig helt smadret den næste dag! Men vi tog afsted, spillede UNO i minibussen, det er rigtig hyggeligt, da vi kun er 5 piger på holdet! :-) Men først stod det på en workshop der varede 3 timer. Men det var sjovt og lærerigt ;-) Til frokost fandt jeg så meningen med livet. Min eneste ene, ægte KÆRLIGHED!!! Det var virkelig den bedste burger jeg NOGENSINDE har smagt! glem alt om burger king, mcDonalds og grilbare! Jeg var i himlen! hver eneste bid var så guddommelig! Ville gifte mig med den hvis det var muligt!

Vi fik også lige næsten 3 timer med shopping inde på Queenstreet, som er en kæmpe gade i Brisbane. Fik købt mig en lille grøn taske, iphone cover og en top med Jack Daniels. Har ledt længe efter den, så var meget glad da jeg fik den sidste de havde!

Efter det, skulle vi ind og se en forstilling. Den var virkelig god! den hed "where the heart is" og handlede om en dreng der tænker tilbage på hans barndom. Hans første kærlighed og hans familie der aldrig helt hang sammen. Faren drak, hans bror skred og så Døde faren. Det hele var uden ord, men de gjorde det simpelthen så godt! Man behøver slet ikke ord, de dansede hele historien! Var så rørt at der var tårer til stede! Har aldrig set noget lignende! Det var virkelig en oplevelse!

Her til aften var jeg i biografen og så "Ted" Ved ikke om den går i Danmark, men hvis den gør, så kan jeg godt anbefale den! Har grinet så meget til den!
Blev invitiret med af Jordan fra min klasse, jeg endte med at være den eneste pige sammen med 5 drenge, men hvem overrasker det? ;-)

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar