torsdag den 2. august 2012

Helt alene..

Sidder helt alene på biblioteket da de andre har test..
Troede egentlig også jeg skulle have den religion test, men da jeg havde sat mig i klassen kiggede min lærer på mig og spurgte om jeg gerne ville tage testen, for det var ikke meningen at jeg skulle det. Så jeg valgte at gå på biblioteket og lave lidt lektier. Har lavet mit dans og lidt engelsk.. Men nu er jeg bare begyndt at kede mig lidt.. Derfor sidder jeg og skriver dette indlæg.. ren kedsomhed.. ikke så meget at fortælle.. jo jeg har fået nyt udstyr til min skoleuniform. "a skort" blanding mellem shorts og nederdel.. ja jeg kan ligge et billede ind senere.

Nu har jeg ikke andet at sige.. så bliver nok nød til at finde noget andet at lave... jeg er sulten.. men det er kun fordi jeg keder mig.. det er også ligemeget for jeg må ikke spise før frikvarteret..

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar