lørdag den 25. august 2012

Friday night, girls night out

Hej allesammen!

I går var der jo fredag, sidste dag på ugen før weekenden begynder, og den kan godt være en smule lang en gang imellem.. Men HELDIGVIS var min skoledag lidt anderledes. Jeg fik lov til at tage med skolen til sports karneval. Så jeg brugte hele dagen på at kigge og støtte mine venner som var blevet udtaget til at deltage i forskellige discipliner. Det var en rigtig hyggelig dag.

Og så kom Rachel med mig hjem fra skole for at overnatte. Og om aftenen tog vi ud med pigerne for at spise og biograf bagefter. Virkelig en sjov aften! Har ikke grint så meget i lang tid! Vi var 6 piger afsted, så nu bliver mor glad, jeg har også "pigevenner" ;-) Filmen vi så hedder "Step up 4" og mindede mig lige om hvorfor jeg elsker at danse. Simpelthen en virkelig fed dansefilm! Bagefter var det bare mig og Rachel hjemme hos mig hvor vi brugte noget tid på at snakke om hovedrollen i filmen... han var slet ikke så dårlig. og selvfølgelig en masse andre ting, men det fortæller jeg ikke hvad er :-)

I dag inviterede Rachels mor os (Rachel og jeg) i biografen. Så endnu engang kom jeg i biografen. tredje gang på 1 1/2 uge. ret godt gået, måske kan jeg få et arbejde som filmanmelder eller sån noget. Men det var rigtig hyggeligt, og vi så "Hope Springs" hvis jeg husker rigtigt.. og handlede om et ældre par som prøver på at redde deres ægteskab. Også en god film.

I morgen skal jeg besøge min kontaktperson og spise lunch med hende.

Og på torsdag starter jeg til dans :-) Hiphop og jazz, for jazz er ligebagefter hiphop og det vil Amy gerne, så i stedet for at vente, så kan jeg lige så godt være lidt aktiv og prøve jazz af.

Emma

Fra venstre: Megan, Rachel, Claire og Eline

Kænguru

helt normale teenagers 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar