tirsdag den 28. august 2012

Rainbow Beach!!

I søndags var jeg på hos min kontaktperson, og hun er rigtig sød! Hun har 2 dejlige børn på 3 og 5 år, og så er hendes mand også rigtig flink! Men jeg spiste frokost med dem og fik snakket lidt om det der nu skulle snakkes om :-)
Og så blev jeg også inviteret til BBQ, men det er først om noget tid.

Men men men men men men!!
Min veninde Megan og hendes familie har inviteret mig med til "Rainbow beach" hele weekenden! Så da min værtsfamilie sagde ja til det, sprang jeg op og ned af glæde! Tror det bliver rigtig fedt! Og det bliver skønt at få set lidt mere af Australien! :D


Og så med en sød veninde ved min side, så kan det KUN blive en fantastisk weekend! Glæder mig heeeeelt vildt! Grunden til at stranden hedder "regnbue stranden" er at sandet har flere forskellige farver! og nej, må skuffe mange af jer ved at sige at det er forskellige jordfarver... ikke blå, lilla og grønne farver.. Men det skulle nu være meget flot :-)

Emma

P.S. Billederne er ikke taget af mig, jeg har snuppet dem fra google.. Jeg ville lige blære mig lidt..

Ser det ikke bare skønt ud? 

Regnbue sandet 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar