tirsdag den 24. juli 2012

kultur møder kultur

I morgen bragte min søde klasse mig en mad med vegemite på... Yummi... nej det smager ikke ligefrem godt! haha!  jeg havde saltlakridser med til dem og det resulterede i at mange bare spyttede dem ud igen! Der var 1 dreng, 1 pige og en lære der kunne lide det. Resten synes det var afskyeligt! haha, elsker at se deres ansigter når de propper det i munden!

udover det, ville jeg lige fortælle hvor mange lektier en stakkels pige som mig har fået.. Vi har fået et papir med alle vores store afleveringer eller opgaver på! puha... der er 11 uger i "term 3" og jeg er allerede i gang med den 3. uge! Har fået lavet en... mange af dem er jeg slet ikke i stand til at lave endnu! det bryder jeg mig ikke rigtigt om.. I dans skal jeg også lave en SOLO forestilling.. og det er ikke bare hvilken som helst dans.. Men en specielt australsk dans som er kommet fra ballet.. så nu skal jeg til at være lille frøken let på tå.. 

Emma

Har overstreget de afleveringer jeg skal lave i løbet af de næste 9 uger..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar