lørdag den 7. juli 2012

Farvel til venner og veninder..

Hej allesammen.

Så er der mindre end 48 timer til at flyet letter i København! IIIH!!

Jeg har sagt farvel til mange dejlige mennesker og har fået fantastiske gaver!

I onsdags var det Astrid og Sofie der skulle holde mig ved selskab. De kom med en dejlig T-shirt til mig, som de selv har lavet! Er rigtig glad for den! De er da bare for søde! Den er lidt stor, men så har jeg jo bare den bedste trøje at sove i!

I fredags nød jeg Lenas nærvær, hvor vi fik lavet en rigtig sød bog! I den skal hun samle alle vores breve, som vi sender til hinanden mens jeg er væk. Det bliver dejligt at kigge i den senere! Så fik hun en af mine bamser som hun kan kramme imens jeg er væk. Snebold hedder den, jeg fik den mindre da jeg var i zoo med familien.

Senere samme dag skulle jeg lige bruge det sidste tid på at være sammen med min fætter.

I dag har jeg været Johannes. Vi tog til Hjørring på café. Rigtig hyggelig dag, og så gav hun mig også en vidunderlig gave! Hun gav mig et pudebetræk hvor hun havde malet på. Og så gav hun med en "rejsebog" Med overskrifter for hver måned, så jeg kan skrive dagbog lægge billeder i den og hvad jeg nu finder på. Rigtig sød bog!!


Emma



Her er billeder fra dagene der gik. 

Trøje fra Astrid og Sofie.

Bagside af trøjen.
Snebold. 

Mig og Lenas brevbog.

På café med Johanne.

Vinker farvel til Johanne i toget. 

Pudebetræk fra Johanne

Rejsebog fra Johanne

Søde Johanne er startet på bogen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar