søndag den 29. juli 2012

hmm 2 eller 3 uger..

Weekenden er ved at være slut og jeg tænker på hvad jeg mon skal svare når folk spørger mig hvor længe jeg har været i Australien..  I morgen er det præcis 3 uger siden at jeg rejste.. I går var det 2 uger siden jeg ankom til Kingaroy... Men det føles ikke som om at jeg har været her i 2 uger.. eller har været væk hjemmefra i 3 uger.. Har mistet tidsfornemmelsen! 

Men selv om det kun er min anden uge havde jeg en veninde til at sove hos mig i fredags. Hun hedder Rachel og har været rigtig sød til at tage i mod mig og hjælpe mig i timerne! Vi så en serie der hedder "The walking dead" og den er rigtig god og skræmmende! Der er zombies i den.. Så når man sidder i et mørkt rum om aftenen og ser den, så bliver man en smule bange.. 

I går havde jeg mit første møde med min kontakt person. Hun virker til at være rigtig sød! Hun fik spurgt mig om de ting hun skulle, og jeg fik hendes nummer og email adresse så jeg kontakte hende hvis det skulle blive nødvendigt. Vi aftalte at snakkes ved om en måned og evt. mødes over en kop kaffe eller lign.

I dag har jeg bagt cheesecake med min hostfamily så det skal vi smage i aften. Og så har jeg også en smule lektier jeg skal have kigget på.. øv øv.. 

Overvejer at stå lidt tidligere op om morgenen og måske løbe en tur.. Men får sikkert aldrig gjort det. Måske en enkelt gang og så bliver det ikke til mere. Men det er tanken der tæller! ;-) 

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar