søndag den 15. juli 2012

Kingaroy

I mandags satte jeg mig ind i bilen og begyndte den laaaaaange rejse!! hader flymad og vil altid gøre det. Mors mad er nummer 1!!

Brugte 3 dage i Sydney sammen med de andre udvekslingsstudenter, de var helt fint. Lærte mange mennesker at kende, fik venner fra mange steder i verdenen. Enda fra TYSKLAND!! Som mange af jer sikkert ved, så bryder jeg mig ikke så meget om tyskere ;-) Men der kan åbentbart også være søde piger i tyskland? fandt i hvert fald én!

Men er rigtig træt og skal i seng nu så slutter hurtigt.. Er kommet frem til familien og har fået et fint værelse. I morgen skal jeg møde inspektøren og vælge fag. Så skal jeg købe uniform og bøger (der kommer billede af min uniform senere) men glæder mig helt til at starte i skole! har brug for venner ;-) Er helt venneløs ;-)

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar