tirsdag den 17. juli 2012

Første skoledag!

I dag var min første skoledag! Det var en rigtig god dag! Folk er rigtig flinke her nede!!

De kører det hele lidt anderledes hernede.. Så jeg skulle vælge imellem en masse fag og det endte med at jeg valgte:
Study of Religion - som er ligesom religion, men hvor der også er lidt filosofi blandet ind i det.
English - man kunne vælge imellem normalt niveau og lavt, så jeg fik normalt.
Maths B - som er den højere matematik her nede, A er lavere end B??
Dance - så kan jeg få lov til at danse lidt på skolen
Chemistry - ja Kemi?
Biology - igen, ja Biologi?
Drama - valgte drama da det enten var drama, hospitality, træsløjd eller metalsløjd.. så hellere lidt drama..
Physical Recreation - laver en smule sport 2 gange om ugen.

det var lidt svært at følge med i dag, da jeg kommer midt under et skoleår. Så de er i gang med noget, og har lært en masse om det. Fik 3 afleveringer for i dag, og en test i næste uge.. Det skal siges at jeg kun havde 4 forskellige fag i dag, så kan slet ikke vente med at komme i gang med de andre nu ;-)

i morgen skal jeg have religion, engelsk, 2 drama og 2 sport, så det bliver en let lettere dag i morgen :-)
Havde matematik i dag, fik ingen forklaring på hvad vi lavede så læren gik bare i gang. har ALDRIG været så blank før i en matematik time! aldrig!!!! Og selvfølgelig har de om noget som ikke står i den gigantiske matematik bog jeg har fået! Fik lektier for og aner ikke hvad jeg skal gøre med dem! har kigget på dem i længere tid nu, nej.. det går bare ikke! forfærdeligt! kan kun lave det letteste af dem, men den gik de jo selvfølgelig igennem på klassen... må bede ham om at forklare mig det næste gang! glæder mig til at nå dertil hvor jeg kan følge med for det er meget svære matematik end hvad jeg er van til, men det er kun godt!

nåe ja.. så er der den her ting med uniform... reglerne er ingen prangende smykke, håret skal sættes op for sikkerhedens skyld, ingen neglelak, sorte sko, hat på (men de er lidt ligeglade med os større børn)
ja i får nogle billeder.. og ja i vil grine.. men altså.. ja.. jeg slipper for at bruge timer på at vælge tøj om morgenen!

Emma

Hver tirsdag skal vi gå med en lidt mere formel uniform. Det er så den her. Er den ikke bare yndig? 

Tirsdags uniform med jumper (trøjen jeg har udenover) og hat til. Når der er lidt koldere. 

ÅÅÅH EN SKØN HAT!!! ELSKER DEN!!.....

normal uniform + sportsuniform. WOW 2 i 1!!
Man kunne vælge imellem shorts eller shorts der lignede en nederdel. Tog bare shorts. 

Skolens fine fne mærke. 

udendørs hverdagstøj. minus hatten.. 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser du sød ud Emma!!!

    Håber du nyder det, det lyder sådan!
    Ønsker dig alt det bedste, og håber du får en masse søde venner snart

    kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Amanda!

      Ønsker dig alt held og lykke i USA, nu nærmer det jo sig!!

      myssaar

      Slet