søndag den 21. oktober 2012

Mit nye hjem

Hej mennesker 

Sidste weekend flyttede jeg jo familie, så det var jo en stor ændring. Jeg er rigtig glad for at være her, føler mig allerede som en del af familien! Det er søndag eftermiddag, og jeg hygger mig med en skål frygt og en kop te. Det er en rigtig dejlig og afslappet søndag. Jeg tog i fitness klokken 9 i morgen med Carol og Claire, derefter tog vi en kop kaffe nede i byen. ( ja jeg har meldt mig ind i fitness og har faktisk brugt det hver dag lige siden bortset fra en dag hvor jeg var syg) Da vi kom hjem griller Rob frokost til os, de bruger deres grill rigtig meget hernede, hvilket jeg nyder! Jeg tog mig også en tur i poolen da der var 37 grader, håber i nyder kulden derhjemme! De har en pool i haven, så det bliver rigtig skønt til sommer hvor der kan blive endnu varmere! :-D 

Har haft lidt travlt med lektier på det sidste, da jeg ikke er hjemme næste weekend!!! 
På torsdag tager jeg bussen til Brisbane og mødes med Åsmund (En udvekslingsstudent fra Norge, jeg kender ham fra de 3 dage i Sydney) hvor vi vil bruge dagen sammen i Brissie indtil at Håkon (Endnu en udvekslingsstudent fra Norge) får fri. Så tager vi alle 3 hjem til ham, da han bor i Brisbane. Vi vil overnatte hos ham og tidlig fredag morgen vil hans Vmor køre os ind til lufthavnen hvor vi vil tage flyet til Cairns. Der vil vi mødes med alle de andre udvekslingsstudenter fra norge og min danske veninde Caroline og andre der nu skal med turen. Så vil vi bruge weekenden sammen deroppe!! Det skal nok blive en helt vidunderlig tur hvor vi skal prøve en masse ting som at dykke ved "Great Barrier Reef", se et aboriginal show, wild water raften, crocodile spotting cruise og meget mere! :-D Glæder mig som et lille barn!! Det bliver også dejligt at få snakket lidt dansk igen, da det jo bare ikke er det samme at snakke over skype. 

Forresten så har jeg været her i over 100 dage nu! Tiden flyver jo afsted!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar