søndag den 7. oktober 2012

Sidste ferie dag

Så blev det søndag og skolen starter igen i morgen. Selv om at jeg har nydt ferien, så glæder jeg mig nu til komme i skole igen så jeg kan få set alle vennerne igen :-)

Det har været en lang ferie, men det var nu rart nok at få slappet lidt af efter de mange afleveringer :-) Har ikke rigtigt opdateret bloggen i ferien, for jeg holdte jo ferie.

Jeg har været i Zoo men min Vfamilie, rigtig hyggelig dag. Det var "Australia Zoo" som var ejet af Steve Irvin da han var i live (Krokodille manden) og nu er den ejet af hans familie. Jeg fik lov til at holde en koala, fodre en kænguru, så krokodille/fugle show, mødte familien Irvin! Det var nu meget skægt, og ja selvfølgelig gik vi rundt i haven og så de mange forskellige dyr.

Vi tog også på tur for at besøge noget familie. Vi besøgte Amys mor, far og søster (de bor sammen), overnattede hos Steves mor (det var et lidt ældre hus så det var lidt sjovt at opleve det) og så besøgte vi en anden søster til Amy.

Jeg har brugt flere dage sammen med Claire, selvom jeg ikke kom med hende til Brisbane alligevel, øv øv, men vi har nu hygget os. Jeg har haft Rachel til at overnatte her, og har brugt 2 nætter I Megans hus sammen med Megan og Rachel. Vi tog også til Brisbane en af dagene og fik shoppet lidt. Det var rigtig hyggeligt. Så har jeg været i biografen med Rachael (det er en anden pige) og hendes lillebror.

Emma

Steve Irvin

Fodrer lige en kænguru

Papegøjer 

Virkelig stor fugl

Bindi (Steves datter) fodrer krokodillen

Syg koala på dyre hospital

Familien Irvin 

Der var engang rigtig store krokodiller i Australien, men i 1970'erne begyndte folk at dræbe dem for skindet. Hvis de fik lov til at overleve ville de i dag være så store som denne krokodille jeg sidder på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar