onsdag den 19. december 2012

Glædelig Jul

Glædelig Jul alle sammen! Og godt nytår!

Nu har jeg så haft sommerferie i godt og vel 3 uger tror jeg. Jeg holder ikke rigtigt styr på det. Men en masse er sket!

Jeg er flyttet ind hos min nye familie og de er bare rigtig skønne!! Der er Shirley, Russell og Brock (18) som bor hjemme, og så har de to andre drenge der er flyttet hjemmefra. Føler mig godt tilpas hos familien, og jeg har et super forhold til Brock. På søndag tager vi til 'surfers paradise' og holder jul der. Det skal nok blive rigtig godt! Der kommer de to andre brødre også. Har kun mødt dem 1 gang før, men de virker begge til at være nogle søde drenge.

Og så tænker i nok på hvad jeg har brugt min ferie på? Jeg har ikke lavet det helt vildt store, jeg har bare hygget mig en masse med mine venner, svømmet i poolen og brugt tid med familien. Men jeg kan nu meget godt lide det på denne måde.
Jeg tog dog til Brisbane en dag sammen med Shirley og Russell, der mødte jeg Reece ( en af brødrerne)  for første gang. Så fik vi juleshoppet en smule. I morgen tager jeg til Toowoomba for at shoppe med Megan og hendes familie.

Ville rigtig gerne have været med Megan i Melbourne for at besøge hendes familie dernede, men jeg har desværre ikke tilladelse til det :-( Planen var nemlig at vi skulle tage et fly derned, bare mig og hende, og så ville hendes bedsteforældre samle os op, men jeg må ikke rejse alene :-( øv øv.. Og jeg skulle også have besøgt en veninde i Sydney, men det må jeg heller ikke :-(

Og jeg er forresten også halvvejs igennem midt forløb! Det hele er gået så stærkt, de næste par månede går sikkert endnu stærkere! Og før jeg ved af det, så skal jeg hjem.. Men det gider jeg slet ikke at tænke på nu, lige nu skal jeg bare have det godt ;-)

Og så det uundgåelige emne.. Julen..
Må ærligt indrømme at jeg ikke brudt mig om tanken om jul uden min familie. Så jeg har faktisk bare bildt mig selv ind at det ikke er jul. Det gik rigtig godt for mig, hjemveen var ikke speciel stor indtil i dag hvor min far kontakter mig. Så måtte jeg indse at det rent faktisk bliver jul i år. Om jeg så kan lide det eller ej. Men det skal nok gå, vi tager til stranden så julen bliver da anderledes men også en utrolig fed oplevelse.

På lørdag spiser jeg frokost sammen med min kontaktperson og hendes familie. Jeg blev rigtig tætte med dem i perioden hvor jeg boede hos dem. Det var rigtig dejligt, før så føler man sig bare den smule mere tryg. Jeg har købt julegaver til dem også. De to børn er så dejlige, og de er så søde når de ser mig! Alexander ville faktisk ikke lade mig gå da jeg skulle flytte videre til min nye familie, han spærrede vejen og gjorde alt hvad han kunne. Det var simpelthen så sødt!
Mindede mig også lige om dengang min lillebror havde planer om at bombe australien af denne simple grund, så kunne jeg jo ikke tage afsted. Så dejlig han er.

tror det var det for denne omgang, håber forældrerne er tilfredstillede ;)

Emma :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar