fredag den 23. november 2012

FERIE, FERIE, FERIIIIIEEE!!!

Om kun 2 timer får jeg sommerferie! Så er der ikke mere skole til mig indtil den 28 Januar eller noget i den dur! JAAA!! :-D

I går mødte jeg en familie der gerne vil tage mig ind, hvis jeg ønsker det. Jeg har fået et par dage til at tænke over det, for de ved om mine mange flytninge og det sidste de ønsker er at jeg skal flytte igen og igen uden et fast og trygt sted at bo. De var simpelthen såå søde! Damen arbejder på min skole, det vidste jeg bare ikke, for hun er på kontoret. De har 3 drenge børn, men to af dem er flyttet hjemmefra. Den sidste er 18 år og arbejder her i byen. De er van til teenagere, og har ikke noget imod at jeg har et socialt liv såvel som et familie liv. De har et smukt hus med pool i baghaven.
Så jeg synes selv at det lyder rigtig godt :-D

Fordi jeg er i skole så har jeg da også en ven der følger alt hvad jeg gør, og han er rimelig skuffet over at jeg ikke allerede har fortalt hvor "fantastisk" han er.. haha! Han hedder Brendan, spiller violin og er nok den person der mobber mig allermest, men på en hyggelig måde. Han lytter til "skrig" musik og prøver på at få mig til at lytte til det.. Men jeg må indrømme at jeg ikke rigtigt nyder når folk skriger mig i øret. Han synger forfærdeligt, men holder aldrig munden lukket.


Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar