mandag den 19. november 2012

Flytter lidt fra hjem til hjem

For 10 dage siden kom min værtsmor Carol hjem med en lidt dårlig nyhed. Hendes niece er nød til at flytte hjem til dem, så de har ikke længere plads til mig. Det er selvfølgelig trist, og blev da også lidt utryg ved tanken om at skulle flytte familie igen.. For selv om det måske lyder nemt nok, pak din kuffert og pak ud i et nyt hjem, så tager det meget energi at få det til at føle som et hjem, og så er det også lidt ubehageligt ikke at vide hvor man kommer hen og hvor lang tid man så kan være der.. 

Men i fredags flyttede jeg hjem til min kontakt person. Familien består af Luke, Tameka, Alexander(5) og Alyssa(3). Da de to børn er så små er der fest og ballade i huset. De er rigtig søde og var helt vildt hurtige til at tage mig ind i deres familie! I går da jeg tog ned i parken for at snakke med en af mine venner, ville Alyssa ikke lade mig gå. Og hun spurgte mig mange gange om jeg kom tilbage igen, for ellers ville hun ikke lade mig gå. Det var virkelig virkelig sødt! 

Lige nu leder vi jo efter en familie, og jeg glæder mig til at få den, da der jo ikke er særlig lang tid tilbage inden julen rammer os! Tameka skal til et møde i morgen med en familie der tænker på at hoste, så jeg håber at de beslutter sig for at de vil, og at de derefter gerne vil tage mig! Og så håber jeg at det er en rigtig god familie! Men nu må vi vente og se. 


VIGTIGT  VIGTIGT  VIGTIGT  VIGTIGT  VIGTIGT  VIGTIGT  VIGTIGT 
Denne uge er min sidste uge tilbage i skolen!! Næste uge skal jeg så bruge 3 dage på "Work experience" Hvor jeg har fået en plads på jordemoder afdelingen på hospitalet!! JAAA! Glæder mig rigtig meget!! Og så har jeg ellers sommerferie indtil slutningen af januar!! vejret er sååååås skønt for tiden!! SÅ HÅBER I NYDER JERES KULDE! MUHAHAHHAHAH ;-) 

Hmm... hvad er der ellers at fortælle??
Jo jeg oplevede min første storm hernede! Har aldrig før sat uden for i shorts og t-shirt mens jeg bare kiggede på alt regnen og alle lynene! Har ikke rigtig et ord for hvad jeg følte, men det var helt vildt! 
Og nåe ja.. Mor siger at en eller anden har givet hende et brev hun skal sende... Hmm... HVEM ER DU MIN LILLE MYSTISKE BREVSENDER!?! 
Jeg har brugt lidt tid på at finde ud af hvem det er.. Hun ville ikke svare på om det var en dreng eller pige.. Men af en eller anden uforklarlig grund er personen ikke selv i stand til at sende det.. Hmm... Personen er klar over at jeg er hernede.. Personen føler et behov for at sende et brev til mig.. Men jeg er mest interreseret i at vide hvorfor personen ikke selv sender det? Er personen ikke gammel nok? eller ved personen ikke hvor jeg bor? men hvorfor har personen så ikke spurgt mig om min adresse? Okay jeg må hellere stoppe nu inden jeg får mistænkt alle jeg kender! haha! 


Men vil nu smutte tilbage til alle lektierne.. 

Hej hej så længe 
Emma 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar