torsdag den 31. januar 2013

year 12

I går startede jeg i grade 12, som er det sidste skoleår i det Australske skolesystem. Alle går nu rundt med tanker om hvad de skal næste år og formal er også blever en stor del af snakken. De har alle ondt af mig fordi at jeg ikke er der til formal og fordi at jeg stadig har 3 år tilbage i skolen før jeg kan begynde på jordemoder uddannelsen.

 Jeg har desværre ikke lang tid tilbage og tiden vil gå så stærkt! Jeg er lige startet i skole og første term er kun 9 uger lang. Tiden vil gå så stærkt med scrap-weekender med Shirley, Mia's fødselsdag, Surfing i Sydney, camping i central Australien, skole udflugt og MIN FØDSELSDAG!!! og selvfølgelig også alle lektierne.. så har jeg to ugers ferie ( jaaaaaaaa ) og så starter jeg med term 2 men jeg er der ikke til at færdigøre det.. det hele kommer til at gå så stærkt, glæder mig helt vildt til at komme hjem for savner godt nok det hele, men så igen, så ved jeg ikke helt om jeg har lyst til at skulle til at savne alt det jeg har fået hernede.. :(

Men skolen startede altså, og vi har fået nogle nye lærere. Vores klasselærer bryder sig ikke om mig pga nogle problemer hende og min værtsfamilie havde for laaang tid siden, haha. Men hun skal sikkert bare lige have lidt tid og så vil hun indse hvor vidunderlig dejlig jeg rent faktisk er ;-)
jeg droppede også ud af kemi og startede billedekunst i stedet, så det glæder jeg mig rigtig meget til! Vi har også fået ny engelsklærer og jeg har et godt indtryk af hende. Brød mig ikke helt vildt meget om den gamle, men hende her er helt anderledes. Vi har også fået en helt ny drama og danse lærer. Hun er rigtig ung og tror hun bliver en rigtig hyggelig lærer!

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar