mandag den 14. maj 2012

Informationsmøde

I går kørte jeg hele vejen til Vejle for at deltage i et informationsmøde med alle de andre exchangestudents der rejser med explorius som ikke har valgt USA.. Jeg gik desværre glip af min kusines konfirmation :-(

Det var en rigtig god og hyggelig dag! Jeg føler mig også lidt mere forberedt nu. Det er godt nok svært at fatte at jeg skal til Australien i 10 måneder HELT ALENE.... men nu hvor jeg har fået en familie og skriver med dem er det ved at gå op for mig.. Det bliver rigtig svært at tage afsted, men jeg ved det bliver et fantastisk år!

Jeg fik snakket med en exchangestudent fra Australien. Han var rigtig sød og imødekommende (hvis bare alle fra Australien er det!) Vi fik snakket engelsk sammen. Jeg glæder mig til at få den accent! Han fortalte lidt om ungdomskulturen i Australien, men han bor jo tæt på sydney, og jeg skal lidt længere væk, så der er sikkert lidt forskel.

Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar