torsdag den 10. maj 2012

FAMILIE!!!!!!!!!!!!!!

JAJAJAJAJAJAJA! Så har jeg fået mig en familie!

Blev ringet op midt i timen i dag, kendte ikke nummeret så tog den bare (vi havde alligevel ikke en lære) Det var så Rikke fra explorius der ringede og havde en fantastisk nyhed! De havde fundet en familie til mig!! Var så glad, at jeg begyndte at græde..

Da det er mig der skal kontakte dem ved jeg ikke så meget endnu, men jeg må vente med at kontakte dem til i morgen. Klokken er for mange, og jeg har haft travlt i dag.

Men indtil videre kan jeg fortælle at familien består af en far der hedder Steve Dodd og en mor der hedder Amy Dodd. Sammen har de en datter på 8, der hedder Emily. Familien er meget musik interreseret, de spiller enda violin som jeg også har gjort. Overvejer lidt at begynde igen..
Byen hedder Kingaroy som ligger i Queensland. Det er tæt ved østkysten og 2 1/2 times kørsel fra hovedstaden Brisebane.
Skolen jeg skal gå på er en katolsk skole, og de går med skoleuniformer. Så jeg skal til at gå med hat HVER dag..

Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg vil tage kontakt til min Familie og lære dem lidt bedre at kende. Jeg vil også rigtig gerne se billeder af dem og vide hvor gamle de er. I dag er der kun 60 dage til, at jeg rejser! Synes godt nok at det kommer tættere og tættere på! På søndag skal jeg til informationsmøde i vejle, men det fortæller jeg mere om på søndag.

Godnat og sov godt.
Emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar